Sociala medier

Skövdebostäder försöker att finnas tillgängligt i de digitala rum där våra kommande och nuvarande hyresgäster befinner sig. Våra sociala medier konton är inte en plats att felanmäla saker i ditt boende, att göra det är en onödig omväg, din direktkontakt är alltid din kvartersvärd och en felanmälan kan du göra på Mina sidor här på webben. Istället hoppas vi att du vill dela med dig av dina tankar i allmänhet om boende och allmännyttan.

 

Facebook

Skövdebostäders facebooksida vänder sig till dagens och framtidens hyresgäster! Vi är intresserade av vad du tycker och ser vår facebooksida som en alternativ mötesplats för alla som vill diskutera boende - både med varandra och med oss.

Du hittar oss där under kontorstimmarna. Specifika frågor om ditt boende eller kötid, kundtjänstfrågor och felanmälningar hänvisar vi till www.skovdebostader.se, Bobutiken på telefon 0500-47 74 00 eller till din kvartersvärd.

Vi förbehåller oss rätten att radera innehåll om vi bedömer att detta är kränkande eller stötande, marknadsför andras verksamheter, är brottsliga, inte håller sig till ämnet, bryter mot personuppgiftslagen eller liknande. Inte heller svordomar, könsord, ovårdat språkbruk eller angrepp på enskilda individer accepteras. Vi ber dig respektera inlägg och kommentarer som andra gjort.

Var också uppmärksam på att den informationen du skriver på sidan blir synlig för andra användare.

Hur gör man?

Du kan söka efter oss när du är inloggad eller gå till http://www.facebook.se/skovdebostader. Om du väljer att gilla oss kan du till exempel ställa frågor till oss eller ge oss ris och ros. Du kommer även få våra uppdateringar direkt i din Facebook-feed.

Om man inte har Facebook?

Du som inte har Facebook och inte vill gå med kan som vanligt komma i kontakt med oss via hemsidan, telefon 0500-47 74 00 eller ett besök i Bobutiken. Länken http://www.facebook.se/skovdebostader ska fungera oavsett om du är inloggad eller inte, och ska alltså fungera även om du inte har ett eget Facebook-konto.

 

Twitter

På vårt twitterkonto ser vi gärna diskussioner kring boende och nyproduktion i allmänhet. Skövdebostäder har inget ansvar för andras inlägg på twitter. 

Var uppmärksam på att den informationen du skriver på twitter blir synlig för andra användare.

Specifika frågor om ditt boende eller kötid, kundtjänstfrågor och felanmälningar hänvisar vi till www.skovdebostader.se, Bobutiken på telefon 0500-47 74 00 eller till din kvartersvärd. De frågorna kommer inte besvaras via Twitter.

Hur gör man?

Du som har ett twitterkonto kan söka efter skovdebostader och därefter välja att följa oss. Du får då våra uppdateringar direkt i din twitterfeed.

Om man inte har Twitter?

Du som inte har ett twitterkonto kan se våra twitteruppdateringar på http://www.twitter.com/skovdebostader

 

Instagram

Vårt Instagram-konto är under uppbyggnad. Här vill vi visa ögonblicksbilder från vår verksamhet men kanske framförallt lyfta fram alla vackra delar runt om i våra områden. Du som lämnar en kommentar till oss bör vara uppmärksam på att den blir synlig för alla andra som besöker vårt konto.

Hur gör man?

Instagram är framförallt uppbyggt för använding via app som finns till både Android och iPhone-telefoner. Sök efter skovdebostader och följ oss gärna.

Om man inte har Instagram?

Du som inte har instagram kan se bilderna via webben genom att besöka: http://www.instagram.se/skovdebostader eller klicka på knappen nedan.

Instagram

 

Hoppas vi ses i de sociala medierna!