Student
Studentläge
En telefon med

Vi fortsätter att utveckla vår verksamhet – spelar in samtal till kundtjänst och växel

Från och med 1 februari så spelas inkommande samtal till kundtjänst och växel in för att vi ska lära oss mer om vilka ärenden du som hyresgäst har. Samtalen kommer inte att kunna spåras till enskilda individer utan de kommer att analyseras digitalt utifrån de frågor som samtalet innehåller.

Genom att använda digitala verktyg för analys av inkommande samtal kan vi utveckla vår service till dig som hyresgäst ännu mer. På det här sättet kommer vi att lära oss mer om vilka frågor som är mest frekventa från de som ringer till oss så att vi kan förbättra vår kommunikation och information. 

Har du frågor om detta är du välkommen att kontakta Lina Eklund Svensson chef för marknad och utveckling, lina.eklund.svensson@skovdebostader.se

Skapad: 2023-01-31

Senast uppdaterad: 2023-02-01 kl: 10:07

Fler nyheter

Stor ökning av felanmälningar via Mina sidor
2024-12-02
Nu är det snart ett år sedan vi började med införandet av central felanmälan. Sedan dess…
Avfallstrappan
Resurseffektiva med avfallstrappan
2024-11-21
Att klättra uppåt i avfallstrappan är ett sätt att vara resurseffektiv. Avfallstrappan är…
Skövdebostäder byter bank – nytt IBAN-nummer (information in English as well)
2024-11-12
Från och med den 19 november byter Skövdebostäder bank från Swedbank till Nordea.
Hyresgästguiden

Hyresgästguiden är till för att våra hyresgäster enkelt och tillgängligt ska komma åt information, tips och råd kring boendet och livet i våra områden.

Studentläge
Skip to content