En telefon med

Vi fortsätter att utveckla vår verksamhet – spelar in samtal till kundtjänst och växel*

Från och med 1 februari så spelas inkommande samtal till kundtjänst och växel* in för att vi ska lära oss mer om vilka ärenden du som hyresgäst har. Samtalen kommer inte att kunna spåras till enskilda individer utan de kommer att analyseras digitalt utifrån de frågor som samtalet innehåller.

Genom att använda digitala verktyg för analys av inkommande samtal kan vi utveckla vår service till dig som hyresgäst ännu mer. På det här sättet kommer vi att lära oss mer om vilka frågor som är mest frekventa från de som ringer till oss så att vi kan förbättra vår kommunikation och information. 

Har du frågor om detta är du välkommen att kontakta Lina Eklund Svensson chef för marknad och utveckling, lina.eklund.svensson@skovdebostader.se

*Sedan 16 oktober 2023 använder vi oss av namnet kundcenter.

Skapad: 2023-01-31

Senast uppdaterad: 2023-10-11 kl: 11:34

Fler nyheter

Skärmbild på hemsidan, Mina sidor
Nu kan du logga in med BankID
2025-01-20
Från och med nu kan du logga in på Mina sidor med BankID eller lösenord. Du väljer vilket…
Kundkristallen
Skövdebostäder nominerade till Kundkristallen för åttonde gången
2025-01-17
För åttonde gången har vi blivit nominerade till det prestigefyllda priset Kundkristallen….
Vinnare i julklappsutlottningen!
2024-12-19
Nu har vi dragit vinnare i årets julklappsutlottning. 17 av våra hyresgäster vinner ett…
Hyresgästguiden

Hyresgästguiden är till för att våra hyresgäster enkelt och tillgängligt ska komma åt information, tips och råd kring boendet och livet i våra områden.

Studentläge
Skip to content