En telefon med

Vi fortsätter att utveckla vår verksamhet – spelar in samtal till kundtjänst och växel*

Från och med 1 februari så spelas inkommande samtal till kundtjänst och växel* in för att vi ska lära oss mer om vilka ärenden du som hyresgäst har. Samtalen kommer inte att kunna spåras till enskilda individer utan de kommer att analyseras digitalt utifrån de frågor som samtalet innehåller.

Genom att använda digitala verktyg för analys av inkommande samtal kan vi utveckla vår service till dig som hyresgäst ännu mer. På det här sättet kommer vi att lära oss mer om vilka frågor som är mest frekventa från de som ringer till oss så att vi kan förbättra vår kommunikation och information. 

Har du frågor om detta är du välkommen att kontakta Lina Eklund Svensson chef för marknad och utveckling, lina.eklund.svensson@skovdebostader.se

*Sedan 16 oktober 2023 använder vi oss av namnet kundcenter.

Skapad: 2023-01-31

Senast uppdaterad: 2023-10-11 kl: 11:34

Ebba Engelbrektsson
Ebba Engelbrektsson

Fler nyheter

2024-03-22
Tack alla ni som svarade på vår senaste kundundersökning! Nästan 65 procent svarade, vilket…
2024-03-19
Robin bor på Henriksbergsgatan. När han behöver bil brukar han hyra Skövdebostäders…
2024-03-07
Vi vill göra saker bättre och därför har vi ett nytt arbetssätt när vi ska använda…
Hyresgästguiden

Hyresgästguiden är till för att våra hyresgäster enkelt och tillgängligt ska komma åt information, tips och råd kring boendet och livet i våra områden.

Nyproduktion
Studentläge
Skip to content