Hög svarsfrekvens när hyresgästerna tyckte till

Tack alla ni som svarade på vår senaste kundundersökning! Nästan 65 procent svarade, vilket är fem procent mer än den senaste stora undersökningen 2022. 

Tack alla ni som svarade på vår senaste kundundersökning! Nästan 65 procent svarade, vilket är fem procent mer än den senaste stora undersökningen 2022. 

Högre service- och produktindex

Resultaten har ökat på både serviceindex, som handlar om service och trygghet, och produktindex, som handlar om din lägenhet och allmänna utrymmen. När det gäller service är det främst bemötandet och tidsåtgången vid felanmälan där resultatet ökat mycket. Däremot har nöjdheten med information om vad som ska hända i era fastigheter gått ner något

Fortsatt analys och åtgärdsplanering

Resultaten från enkäten kommer att gås igenom och analyseras på flera nivåer. Dels på en övergripande nivå för att se vad som fungerar och vad som behöver utvecklas i det stora, dels på fastighetsnivå för att jobba med frågor som har påverkan i ett specifikt område. 

Skapad: 2024-03-22

Senast uppdaterad: 2024-03-22 kl: 10:48

Fler nyheter

Kundkristallen
Skövdebostäder nominerade till Kundkristallen för åttonde gången
2025-01-17
För åttonde gången har vi blivit nominerade till det prestigefyllda priset Kundkristallen….
Vinnare i julklappsutlottningen!
2024-12-19
Nu har vi dragit vinnare i årets julklappsutlottning. 17 av våra hyresgäster vinner ett…
Person i arbetskläder står framför ett skåp med elektronik och ser ut att koppla in något.
Open universe blir del av Global Connect
2024-12-18
Detta är en information till dig som idag har bredband eller tv via Open universe. Open…
Hyresgästguiden

Hyresgästguiden är till för att våra hyresgäster enkelt och tillgängligt ska komma åt information, tips och råd kring boendet och livet i våra områden.

Studentläge
Skip to content