Hög svarsfrekvens när hyresgästerna tyckte till

Tack alla ni som svarade på vår senaste kundundersökning! Nästan 65 procent svarade, vilket är fem procent mer än den senaste stora undersökningen 2022. 

Tack alla ni som svarade på vår senaste kundundersökning! Nästan 65 procent svarade, vilket är fem procent mer än den senaste stora undersökningen 2022. 

Högre service- och produktindex

Resultaten har ökat på både serviceindex, som handlar om service och trygghet, och produktindex, som handlar om din lägenhet och allmänna utrymmen. När det gäller service är det främst bemötandet och tidsåtgången vid felanmälan där resultatet ökat mycket. Däremot har nöjdheten med information om vad som ska hända i era fastigheter gått ner något

Fortsatt analys och åtgärdsplanering

Resultaten från enkäten kommer att gås igenom och analyseras på flera nivåer. Dels på en övergripande nivå för att se vad som fungerar och vad som behöver utvecklas i det stora, dels på fastighetsnivå för att jobba med frågor som har påverkan i ett specifikt område. 

Skapad: 2024-03-22

Senast uppdaterad: 2024-03-22 kl: 10:48

Lina Eklund Svensson
Lina Eklund Svensson

Fler nyheter

2024-04-15
Våren 2024 kommer inget valborgsfirande arrangeras på Aspö gård. Bakgrunden till beslutet…
2024-04-09
Med anledning av den senaste förändringen av leverantör för kostnadsfritt tv-utbud i…
2024-04-05
Mobilitet handlar om människors möjlighet att transportera sig – och detta är en viktig…
Hyresgästguiden

Hyresgästguiden är till för att våra hyresgäster enkelt och tillgängligt ska komma åt information, tips och råd kring boendet och livet i våra områden.

Nyproduktion
Studentläge
Skip to content