Studentläge

Löpande kundundersökning

För att förbättra vår service till er, förändrar vi nu vårt arbetssätt kring kundundersökningen. Tidigare har vi skickat ut undersökningen till alla samtidigt, en gång per år eller vartannat år. Från och med nu kommer den istället att ske löpande.

Med det nya sättet kommer enkäten bara att vara digital och skickas ut löpande under året. Du som hyresgäst kommer inte att märka någon större skillnad och du behöver inte svara mer än en gång per år.

Detta gör att vi kan få in svar mer kontinuerligt och agera på aktuella frågor. Det innebär också att vi inte vet exakt när just du får dina frågor. Enkäten genomförs fortfarande av företaget AktivBo.

Tidigare år har ni varit väldigt duktiga på att svara och lämna era åsikter, vilket är värdefullt för oss. Vi hoppas att ni fortsätter hjälpa oss att bli bättre genom att svara på enkäten när den kommer i din inkorg.

Skapad: 2024-12-05

Senast uppdaterad: 2024-12-06 kl: 08:12

Fler nyheter

Visualisering av radhus på Tallyckan, uppifrån
Besök en lägenhet på Tallyckan
2025-10-06
I maj är det inflytt i våra nyproducerade radhus i Stöpen. Redan i oktober kan du dock få en…
Nytt formulär på Mina sidor för frågor och synpunkter
2025-08-26
Från och med 16 september kan du enkelt lämna synpunkter, ställa frågor om din hyra eller…
En grupp människor tänder en eld med facklor
Brinnande avstamp för Eldaren
2025-08-19
Fredag 15 augusti hade vi byggstartsevent för vårt område Eldaren i Skövde Science City. Vi…
Studentläge
Skip to content