Löpande kundundersökning

För att förbättra vår service till er, förändrar vi nu vårt arbetssätt kring kundundersökningen. Tidigare har vi skickat ut undersökningen till alla samtidigt, en gång per år eller vartannat år. Från och med nu kommer den istället att ske löpande.

Med det nya sättet kommer enkäten bara att vara digital och skickas ut löpande under året. Du som hyresgäst kommer inte att märka någon större skillnad och du behöver inte svara mer än en gång per år.

Detta gör att vi kan få in svar mer kontinuerligt och agera på aktuella frågor. Det innebär också att vi inte vet exakt när just du får dina frågor. Enkäten genomförs fortfarande av företaget AktivBo.

Tidigare år har ni varit väldigt duktiga på att svara och lämna era åsikter, vilket är värdefullt för oss. Vi hoppas att ni fortsätter hjälpa oss att bli bättre genom att svara på enkäten när den kommer i din inkorg.

Skapad: 2024-12-05

Senast uppdaterad: 2024-12-06 kl: 08:12

Fler nyheter

Kundkristallen
Skövdebostäder nominerade till Kundkristallen för åttonde gången
2025-01-17
För åttonde gången har vi blivit nominerade till det prestigefyllda priset Kundkristallen….
Vinnare i julklappsutlottningen!
2024-12-19
Nu har vi dragit vinnare i årets julklappsutlottning. 17 av våra hyresgäster vinner ett…
Person i arbetskläder står framför ett skåp med elektronik och ser ut att koppla in något.
Open universe blir del av Global Connect
2024-12-18
Detta är en information till dig som idag har bredband eller tv via Open universe. Open…
Hyresgästguiden

Hyresgästguiden är till för att våra hyresgäster enkelt och tillgängligt ska komma åt information, tips och råd kring boendet och livet i våra områden.

Studentläge
Skip to content